მოდული 4

მარკეტინგი


მიმოხილვა
მოდულის ფარგლებში  მოსწავლეები გაეცნენ  მარკეტინგის საფუძვლებს და პროდუქციის რეკლამირების მეთოდებს, იმუშავეს  იდეის დასრულებაზე და   განახორციელეს   ბაზრის კვლევა.  პროექტის ბენეფიციარებმა  ინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენებით ,,კომპანიის  მიერ წარმოებული პროდუქციის“  მაგალითზე საინფორმაციო ბლოგზე  პრაქტიკულად წარმართეს ინტერნეტ კომუნიკაცია და  მოახდინეს გაწეული  საქმიანობის რეკლამირება. 

მიზნები
მოსწავლეები:

ü  სწავლობენ, თუ რა არის ინოვაციური პროდუქტი და იმას, თუ როგორ შესძინონ ამა თუ როდუტს ინოვაცირი ელემეტები;
ü  წავლობ SWOT ანალიზ;
ü  სწავლოენ მარკეტინის არსს;
ü  ეცნობიან მარკეტნგ პრინციებს;
ü  ავლობენ მარკეტინგული კვლვის არსს, მის დაგემვას და განხოცილებას;
ü  პრაქტიკულად ახორციელბენ მარკტიგული კვლევის მეშვეობით მარკეტინულ სტრატეგის შემუშავბას.

         ცნებები
გონებივი იერიში, საჭირობათა ანალზი, SWOT ანაიზი, დადებითი დარყოფითი მხარეებ, საიროება, მოთხოვნა,  საქონელი და მომსხურება, მარკეინგი, აქციები, ნოვაცია, პრდუქტი, კვლვა, ტრატეგია,ბაზ კვლეა,  ხარისხი,  საზოგადოებასთან ურთიერთობა, დისტრიბუციის არხები, რეკლამირების სტრატეგია, ეფექტუობა და ეფქტიანობა, სტრატეგია, ინოვაცია

          უნარები
ანგარიშვალდებულება, შემოქმედებითობა, კრიტიკლი აზროვნეა, თანაშრომლობა,დაწყვეტილებ  მიღეა, იდეის განვითარება, ლიდერობა, პროდუქტის შეფასება, საჯარო გამოსვლა, გაყიდვები, თვითშეფასება, ინფორმაციის სინთეზირება და შეფასება, გუნდური მუშაობა, კითხვარების შედგენა.




Комментариев нет:

Отправить комментарий